ПАЛАЖЭННЕ
аб “Скрынцы даверу”
ў ДУА “Лядзецкая сярэдняя школа”
- Агульныя палажэнні
1.1. Дадзенае Палажэнне вызначае парадак работы ў дзяржаўнай установе адукацыі “Лядзецкі вучэбна-педагагічны комплекс яслі-сад – сярэдняя школа” “Скрынкі даверу”, устаноўленай для магчымасці навучэнцаў і законных прадстаўнікоў задаць пытанні, даць прапановы, парады, атрымаць кваліфікаваныя адказы ад педагога-псіхолага, дырэктара ўстановы адукацыі, сацыяльнага педагога, настаўнікаў.
1.2. Функцыі па каардынацыі работы “Скрынкі даверу” ажыццяўляе педагог-псіхолаг установы адукацыі.
- Мэты і задачы
2.1. “Скрынка даверу” дзейнічае ў мэтах:
садзейнічання прыняццю і ўмацаванню мер, накіраваных на большэфектыўнае і дзейснае папярэджанне суіцыдальных спроб;
фарміравання талерантнасці па адносінах да навакольных у соцыуме;
стварэння ўмоў для выяўлення фактаў жорсткіх або несправядлівых адносін.
2.2. Асноўнымі задачамі работы “Скрынкі даверу” з’яўляюцца:
фарміраванне эфектыўнага механізму ўзаемадзеяння навучэнцаў і педагогаў;
забеспячэнне аператыўнага прыёму, уліку і разгляду інфармацыі навучэнцаў і законных прадстаўнікоў, якая паступіла ў “Скрынку даверу”;
аналіз інфармацыі навучэнцаў і законных прадстаўнікоў, якая паступіла ў “Скрынку даверу”, яе ўлік пры распрацоўцы і рэалізацыі прафілактычных мерапрыемстваў.
- Парадак арганізацыі працы
3.1. Інфармацыя аб функцыянаванні і рэжыме работы “Скрынкі даверу” даводзіцца да ведама навучэнцаў і законных прадстаўнікоў дзяржаўнай установы адукацыі “Лядзецкі вучэбна-педагагічны комплекс яслі-сад – сярэдняя школа” праз інфармацыйны стэнд для навучэнцаў і
законных прадстаўнікоў, размяшчэнне інфармацыі на афіцыйным сайце ўстановы адукацыі.
3.2. Для збору і апрацоўкі інфармацыі ва ўстанове адукацыі на першым паверсе ўсталёўваецца “Скрынка даверу”.
3.3. Выманне пісьмовых зваротаў ажыццяўляецца штодня.
3.4. Улік, рэгістрацыю, папярэднюю апрацоўку і кантроль заінфармацыяй, што паступае ў “Скрынку даверу” ажыццяўляе адказная асоба, прызначаная дырэктарам установы адукацыі.
3.5. Улік і рэгістрацыя пісьмовых паведамленняў, якія паступаюць у “Скрынку даверу”, адлюстроўваюцца ў “Журнале прыёму інфармацыі са “Скрынкі даверу”, дзе паказваюцца:
парадкавы нумар інфармацыі, якая паступіла, дата рэгістрацыі;
прозвішча, ініцыялы адказнай асобы, якая прыняла інфармацыю;
прозвішча, імя, імя па бацьку непаўналетняга, законнага прадстаўніка (або ўказанне на ананімнасць паведамлення);
нумар кантактнага тэлефона (пры наяўнасці);
кароткі змест паведамлення;
вынікі прыняцця паведамлення (каму накіравана для далейшага разгляду і будзе прадстаўлены пісьмовы адказ і г. д.).
3.6. Ананімная інфармацыя разглядаецца.
3.7. Штодня да канца працоўнага часу адказная асоба рыхтуе і аналізуе інфармацыю аб паступіўшых за дзень у “Скрынку даверу” пісьмовых паведамленнях.
3.8. Адказная асоба, адміністрацыя ўстановы адукацыі абавязаны ўважліва разабрацца ў характары зваротаў, у выпадку неабходнасці запатрабаваць неабходныя дакументы, прыняць абгрунтаваныя рашэнні, забяспечыць своечасовы разгляд і праінфармаваць законных прадстаўнікоў заяўніка (пры наяўнасці звестак аб ім).
3.9. Зварот навучэнцаў лічыцца разгледжаным, калі па ўсіх пастаўленых у ім пытаннях прыняты неабходныя меры і заяўніку дадзены адказ у вуснай або пісьмовай форме.
3.10. У выпадку паступлення ў “Скрынку даверу” пісьмовага звароту, у якім навучэнец выкарыстоўвае нецэнзурныя або абразлівыя выразы, пагрозы жыццю, здароўю і маёмасці каго-небудзь, такія звароты не разглядаюцца і не рэгіструюцца.
3.11. Калі ў паступішым паведамленні ўтрымліваюцца звесткі аб рыхтуемым, учыняемым або ўчыненым супрацьпраўным дзяянні, а таксама аб асобах, якія яго падрыхтоўваюць, здзяйсняюць або здзейснілі, зварот падлягае накіраванню ў праваахоўныя органы.
3.12. Адказная асоба, якае працуе з інфармацыяй, што атрымана са “Скрынкі даверу”, нясе персанальную адказнасць за захаванне прыватнасці атрыманай інфармацыі.
3.13. Інфармацыя, якая паступіла ад навучэнцаў і законных прадстаўнікоў у “Скрынку даверу», падлягае захаванню на працягу аднаго года.